Regulamin i klauzula informacyjna

INFORMACJA O SKLEPIE

Sklep internetowy wakatdk.pl jest nowoczesnym, wielofunkcyjnym narzędziem, umożliwiającym dokonywanie zakupów artykułów papierniczych, biurowych i szkolnych za pośrednictwem Internetu.

Wszystkie towary dostępne w naszym sklepie można zamawiać zarówno poprzez system sprzedaży wakatdk.pl, jak również:

- faksem lub telefonicznie pod numerami (58) 677-43-87 lub (58) 672-19-03 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00;

- pocztą elektroniczną: sklep@wakatwejherowo.pl

Klienci z Wejherowa i okolic mogą liczyć na profesjonalną pomoc i doradztwo naszych pracowników również w siedzibie swojej firmy.

 

 

Regulamin platformy zakupowej wakatdk.pl

 

 

I. Postanowienia ogólne

1. Zawartość w sklepie internetowym wakatdk.pl nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, czyli samo złożenie zamówienia przez klienta nie jest równoznaczne z zawarciem umowy. Klient wysyłając zamówienie składa jedynie ofertę kupna określonego towaru.

2. Klient składając zamówienie akceptuje jednocześnie postanowienia Regulaminu sklepu internetowego wakatdk.pl.

 

II. Składanie zamówień

1. Rejestracja nie jest obowiązkowa, jednak założenie stałego Konta Klienta umożliwi korzystanie z wielu opcji i ofert dostępnych wyłącznie po zalogowaniu, a w przyszłości nie trzeba będzie każdorazowo wprowadzać danych nabywcy.

2. Wszystkie ceny w złotych polskich są aktualne z wyjątkiem cen towarów „na zamówienie”. Podane ceny nie stanowią oferty w znaczeniu handlowym. Ceny towarów nie obejmują kosztów przesyłki.

Ceny towarów w sklepie internetowym wakatdk.pl mogą ulec zmianie bez uprzedzenia. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.

3. Po wprowadzeniu produktów do koszyka należy uzupełnić dane nabywcy (dla klientów nie zarejestrowanych), zaznaczyć formę zapłaty, sposób dostarczenia przesyłki (ewentualnie odbiór własny) i wysłać zamówienie.

4. Płatności przelewem należy dokonywać dopiero po otrzymaniu potwierdzenia z naszej firmy o tym, że zamówienie jest gotowe do realizacji. Klient otrzymuje takie potwierdzenie na podany e-mail w terminie 1 do 5 godzin roboczych od wysłania zamówienia. W razie wątpliwości nasz pracownik kontaktuje się z nabywcą na podany numer telefonu.

5. Zastrzegamy sobie prawo weryfikacji otrzymywanych zamówień oraz odmowy realizacji tych zamówień, których rzetelność budzi wątpliwości.

6. Opisy i zdjęcia towarów przygotowywane są z całą starannością, jeżeli jednak pojawią się nieznaczące różnice, nie mające wpływu na parametry i funkcjonalność produktu, kupujący nie może rościć z tego tytułu żadnych praw.

 

III. Potwierdzanie i realizacja zamówień

1. Po otrzymaniu zamówienia nasi handlowcy weryfikują je i wysyłają do Klienta potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji lub wyjaśniają telefonicznie lub pocztą e-mail ewentualne wątpliwości dotyczące zamówienia. Nabywca płacący przelewem może teraz dokonać płatności na konto bankowe:

Kaszubski Bank Spółdzielczy/o Wejherowo

15 8350 0004 0008 4222 2000 0010

2. Jeżeli z powodu braku kontaktu z Klientem nie uda się dokonać weryfikacji zamówienia, które tego wymaga, jego realizacja przesuwa się w czasie, a obowiązek skontaktowania się ze sklepem wakatdk.pl leży po stronie Klienta.

3. Zastrzegamy sobie prawo do wycofywania z naszego sklepu internetowego niektórych produktów bez uprzedzenia. Jeżeli zamówienie na dany produkt pojawi się w chwili, gdy jest on właśnie wycofywany, Klient zostanie powiadomiony o braku możliwości zrealizowania jego zamówienia, ewentualnie zostanie zaproponowany nie gorszy jakościowo zamiennik.

4. Dostępność towarów  jest podana przy każdym produkcie.

5. Za zakupione towary wystawiany jest dowód sprzedaży lub faktura VAT – zgodnie z życzeniem Klienta. Dokumenty te zawierają również ewentualne koszty przesyłki.

6. Wysyłka zamówionego towaru następuje zazwyczaj w terminie 1-2 dni roboczych (przy małej dostępności asortymentu lub przy zamówieniach indywidualnych w terminie 3-5, do 7, do 14 lub do 21 dni). W szczególnych przypadkach (niezgodności w magazynie, brak towaru u producenta, uszkodzenie towaru, zdarzenia losowe) czas realizacji zamówienia może się przedłużyć, o czym Klient zostanie poinformowany. W razie braku zgody na wydłużenie terminu realizacji zamówienia zastrzegamy sobie prawo do jego anulowania i zwrotu nabywcy wpłaconej gotówki. Jednocześnie nabywca nie może rościć żadnych praw odszkodowawczych od sprzedającego z powodu zaistniałej sytuacji.

7. Zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej BPS, Poczty Polskiej lub na terenie Wejherowa i okolic transportem własnym firmy Wakat DK. Klient może również osobiście odebrać zamówiony towar w Wejherowie przy ul. Narutowicza 7.

8. Przy odbiorze przesyłki Klient powinien sprawdzić zawartość dostarczonych paczek w obecności spedytora w celu stwierdzenia, czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru lub jego braki. W razie ich stwierdzenia należy zażądać od dostarczyciela sporządzenia protokołu z informacją o stanie przesyłki i jego czytelnego podpisu na tym dokumencie. Protokół ten należy dostarczyć do Hurtowni Wakat DK  w Wejherowie.

9. Hurtownia Wakat DK Dariusz Krasiński w Wejherowie, będąca właścicielem sklepu internetowego wakatdk.pl, nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne towaru lub jego braki powstałe podczas transportu przez firmy spedycyjne. Reklamacje dotyczące uszkodzeń i braków w przesyłce będą rozpatrywane wyłącznie po dostarczeniu protokołu podpisanego przez doręczyciela przesyłki.

 

IV. Koszty wysyłki

Na terenie Wejherowa i okolic (powiat wejherowski) dowóz powyżej 50,00 zł netto bezpłatnie.

Istnieje możliwość bezpłatnie dostawy towaru powyżej 100,00 netto na terenie Trójmiasta (każdorazowo do uzgodnienia z klientem).

1. Zamówienia o wartości powyżej 400 zł netto - dostarczamy bezpłatnie (dotyczy to przesyłek typowych: o wadze do 30 kg i gabarytach, których suma wymiarów długość + szerokość + wysokość nie przekracza 180 cm).

2. Zamówienia o wartości do 399,99 zł netto (przesyłki typowe) obciążane są kosztami zgodnie z wyborem spedytora.

3. Koszt przesyłek nietypowych ustalany jest zgodnie z cennikiem spedytora i klient zostanie o nim poinformowany wraz z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.

4. Koszty przesyłek dokonywane przez firmę kurierską BPS podane są w cenach netto (należy doliczyć podatek VAT 23%).

5. Koszty dostawy papieru kserograficznego i składanki komputerowej ustalamy indywidualnie z Klientem.

6.Tabela kosztów wysyłki

 

POCZTA POLSKA

Waga

Do 0,5 kg 

0,5 kg > 1 kg

 List polecony ekonomiczny 

6,80 zł.

7,30 zł.

 List polecony priorytetowy

8,80 zł.

9,30 zł.

 

 

POCZTA POLSKA

Waga

 Do 1 kg 

 1kg >5kg 

 5 kg > 10 kg 

 Paczka ekonomiczna - przedpłata 

16 zł.

18-21 zł.

27 zł.

Paczka ekonomiczna - pobranie

20 zł.

22 zł.

25 zł.

Paczka priorytetowa - przedpłata

18 zł.

20-22 zł.

28 zł.

Paczka priorytetowa - pobranie

22 zł.

23-27 zł.

30 zł.

 

 

Kurier BPS

Waga

0kg >30 kg

Przedpłata

20 zł. netto

 Za pobraniem 

 29 zł. netto 

 

 

V. Płatności

Proponujemy swoim Klientom następujące formy płatności:

- przelewem na konto - przedpłata;

- przelewem na konto - z odroczonym terminem płatności dla stałych Klientów oraz posiadających umową o współpracy z firmą Wakat DK;

- gotówką za pobraniem;

- gotówką przy odbiorze własnym lub przy dostawie transportem firmy Wakat DK.

 

VI. Gwarancja i rękojmia

1. Produkty dostępne w sklepie internetowym wakatdk.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy. Warunki gwarancji są określone na załączonym druku gwarancji wystawionym przez gwaranta lub są realizowane zgodnie z polskim prawem na podstawie paragonu lub faktury VAT.

2. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych począwszy od dnia przekazania wadliwego produktu przewoźnikowi. Do reklamowanego produktu należy dołączyć kopię dowodu zakupu oraz opis usterki lub wady, zawierający dane kontaktowe do osoby reklamującej.

3. Reklamacje prosimy zgłaszać naszym pracownikom telefonicznie lub e-mailem na adres: sklep@wakatwejherowo.pl. Pozwoli to na szybkie rozwiązanie problemu i wyeliminowanie z naszej oferty produktów nie spełniających norm jakościowych.

4. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2002 roku Dz. U. 00.22.271 o ochronie praw konsumentów Klient będący osobą fizyczną, nabywającą towar w celach nie związanych z działalnością gospodarczą, który zakupił towar poza lokalem oferującego go przedsiębiorstwa, ma prawo zwrócić zakupiony towar w terminie do 10 dni po otrzymaniu przesyłki bez podania przyczyny. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie towaru w stanie nie pogorszonym, bez oznak użytkowania i w oryginalnym opakowaniu.

Zwroty nie dotyczą towarów dostarczanych na specjalne zamówienie Klienta oraz towarów z oferty wyprzedażowej i promocyjnej.

Towar zwracany należy odesłać wraz z fakturą VAT na adres Hurtownia Wakat DK Dariusz Krasiński przy ul. Narutowicza 7, 84-200 Wejherowo, na koszt nabywcy (paczki za pobraniem nie będą przyjmowane). Kwota równa wartości zwracanego towaru zostanie przekazana na konto Nabywcy w terminie do 10 dni. Koszty odesłania towaru przez Klienta nie podlegają zwrotowi.

 

VII. Cookies

Sklep wykorzystuje cookies do:

1. Zapamiętania zalogowania (sesja trwa 30 minut, po czym cookie jest kasowane);

2. Zapamiętania zawartości Twojego koszyka (sesja trwa 30 dni, po czym cookie jest kasowane);

3. Zapamiętania Twoich preferencji wyświetlania wakatdk.pl (sesja trwa 30 dni, po czym cookie jest kasowane);

4. tworzenia statystyk i raportów oglądalności funkcjonowania wakatwejherowo.pl.

 

VIII. Postanowienia końcowe

1. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

2. Wszelkie spory mogące wyniknąć przy realizacji zamówień rozstrzygane będą przed Sądem właściwym dla siedziby firmy Wakat DK.

3. Reklamacje rozpatrywane będą według regulaminu obowiązującego na dzień zakupu danego produktu.

4. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu internetowego wakatdk.pl są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

 

 

Klauzula informacyjna

Szanowni Państwo,

od 25 maja 2018 r. mają zastosowanie nowe przepisy Rozporządzenia UE z 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz nowa krajowa ustawa. Nowe przepisy wymagają prowadzenia m.in. klarownej polityki klauzul informacyjnych i powiadomienia w jakim celu, czasie i zakresie używamy Państwa danych osobowych.

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest: Hurtownia WAKAT DK Dariusz Krasiński, 84-200 Wejherowo, ul. Narutowicza 7, NIP 8461047297.

2. Państwa dane osobowe będą pozyskiwane i przetwarzane w następujących celach: w związku z zawarciem i wykonywaniem łączącej nas umowy/obsługi o charakterze handlowym – przez czas trwania umowy i rozliczeń po jej zakończeniu - art.6 ust.1 b Rozporządzenia, wykonania przez Hurtownię WAKAT DK Dariusz Krasiński ciążących na niej obowiązków prawnych np. wystawiania i przechowywania faktur oraz dokumentów księgowych.

3. Z Państwa danych osobowych Hurtownia WAKAT DK Dariusz Krasiński będzie korzystała: przez czas wykonywania swoich obowiązków upoważnieni do przetwarzania danych osobowych pracownicy Hurtowni WAKAT DK Dariusz Krasiński w związku z umową/obsługi o charakterze handlowym np. wystawianie faktury – art.6 ust.1 c Rozporządzenia, przez czas, do którego obligują Hurtownię WAKAT DK Dariusz Krasiński inne przepisy szczególne np. instytucje upoważnione do przetwarzania danych osobowych na mocy obowiązującego prawa, przez czas, po którym przedawnią się roszczenia wynikające z umowy/obsługi o charakterze handlowym.

4. Podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem do zawarcia umowy/obsługi o charakterze handlowym.

5. Państwa dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

6. Państwa dane osobowe nie trafią poza Europejski Obszar Gospodarczy (Unia Europejska, Norwegia, Lichtenstein i Islandia).

7. Przysługuje Państwu prawo do złożenia wniosku dotyczącego danych osobowych, o sprostowanie, poprawienie danych, usunięcie danych przetwarzanych bezpodstawnie, ograniczenie przetwarzania danych, dostępu do danych oraz o kopię danych, przeniesienie danych do innego administratora danych lub do Pani/Pana (ar.20 Rozporządzenia).

8. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie danych, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

9. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Jeżeli nie zgadzacie się Państwo ze zmianami, przysługuje prawo usunięcia konta. W tym celu można skontaktować się z nami, odpowiadając na tę wiadomość lub wysyłając wiadomość e-mail na adres: sklep@wakatwejherowo.pl